The depressed man in the bar joke
-
The depressed man in the bar joke
Totally new here. I have made a third animation and I'm still a beginner with 3d animations but I hope you like this short animation clip anyway.
http://www.animationjokes.net/index.php ... n-the-bar/
Cheers
http://www.animationjokes.net/index.php ... n-the-bar/
Cheers
- Thunderfoot
- Slave
- Maniaplanet login: Thunderfoot
- Location: Thuis, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland, Europa, Aarde, Melkwegstelsel
- Paljas
- God
- Maniaplanet login: paljas
Re: The depressed man in the bar joke
Typisch zo'n Holland's Got Talent gevalletje; knap gedaan, vereist de nodige skills, maar het resultaat boeit niemand. Iets soortgelijks zou gelden voor de uitvinder van a2 + b2 = c2, maar dan zal Pythagoras ook niet snel met zijn bevindingen zijn gaan staan opscheppen op de bouwplaats van de Flinstones.
-
- Paljas
- God
- Maniaplanet login: paljas
Ik ben jullie weer kwijt he?Paljas wrote:Typisch zo'n Holland's Got Talent gevalletje; knap gedaan, vereist de nodige skills, maar het resultaat boeit niemand. Iets soortgelijks zou gelden voor de uitvinder van a2 + b2 = c2, maar dan zal Pythagoras ook niet snel met zijn bevindingen zijn gaan staan opscheppen op de bouwplaats van de Flinstones.

- Marino_Appeltaart
- Slave
Nee hoor, je vergelijkt ons met de flinstones en CuteMonkey met Pythagoras.
Maar ik zou eerder zeggen E = m*c2. Aangezien onze brein massa niet hoog genoeg is en ook niet met lichtsnelheid gaat is de energie van ons om het filmpje te snappen niet hoog genoeg.
Maar ik zou eerder zeggen E = m*c2. Aangezien onze brein massa niet hoog genoeg is en ook niet met lichtsnelheid gaat is de energie van ons om het filmpje te snappen niet hoog genoeg.
Appeltaart was er
Appeltaart is er
Appeltaart zal er altijd zijn
Appeltaart is er
Appeltaart zal er altijd zijn
-
Het is gemakkelijk te begrijpen als je niet weet Engels. Als je het weet dan heb je geen behoefte aan een energie helemaal te begrijpen.
- Thunderfoot
- Slave
- Location: Thuis, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland, Europa, Aarde, Melkwegstelsel
-
Ik probeerde maar mijn cd-sleuf klinkt raar nu.Thunderfoot wrote:You put a quarter in the google translate-slot-machine?
- Thunderfoot
- Slave
Zo te zien een minderjarige.. How did you come to our website and why our website/clan?