Powerbalance killer

Post your funny jokes and movies here.
Post Reply
Paljas
God
God

Powerbalance killer

Post by Paljas » Thu Jul 01, 2010 9:41 am

Dankbare gebruikers van de Powerbalance armband wachten al jaren met smacht op de volgende stap in deze revolutie. Niet langer!

Nu is er de yinyangum! Deze kauwgum bevat linksdraaiende enzymen die kwaadwillende bacterien afstoten. Het principe is gebaseerd op hoogfrequente nanobuisjes die met ultranauwkeurige precisie zijn ontwikkeld in een natuurkundig laboratorium. De hexagonale kristallen bevinden zich in een robuust omhulsel van positieve ionen die inherent antibacteriele eigenschappen vertonen. BN-er Terror Jaap van de Gouden Kooi heeft de yinyangum omarmd en voelde zich binnen enkele minuten al significanter gezonder.

De yinyangum is verkrijgbaar bij mij voor de luttelle prijs van 50 euro.

NB: de Powerbalance kan een storende werking hebben op de yinyangum. Voor 30 euro kunt u een Powerbalance yinyangum intertuner verkrijgen om de samenwerking te optimaliseren en zelfs te versterken!

...

Ik sta er niet eens meer van te kijken dat het elftal ermee rondloopt...
Image Image

Ebulaar

Re: Powerbalance killer

Post by Ebulaar » Thu Jul 01, 2010 1:46 pm

mag ik een stripje gum? is daarbij de perofixende krachtspray (voor nog meer ionische moxuliteit) inbegrepen?

kansloos btw...van Persie en balans??! hahahaha heb je die zwaaiende armen gezien? ik loop nog stabieler na 15 whiskey op een boomstam in het water...
Image

Paljas
God
God

Post by Paljas » Fri Jul 16, 2010 1:45 pm

Ja die jongens zwabberen zo losjes met die armpjes, Robben heeft daar ook een handje van, ziet er gay uit, net alsof ze een handtasje proberen hoog te houden...
Image Image

DEAudioDoc
VIP
VIP

Post by DEAudioDoc » Fri Jul 16, 2010 6:14 pm

zoveel mogelijk moeilijke woorden in een reclame stoppen om het geloofwaardig te maken?
is duidelijk bedoeld voor domme menten....
Image
Image
had a nice sig, but can't remember what it was :S

Post Reply