WK

Talk about anything in here.
Ebulaar

WK

Post by Ebulaar » Wed Jul 07, 2010 10:43 pm

toch typisch dat er in dit land 16 miljoen bondscoaches zijn, 3 miljard wkpoultjes op werk,school,thuis,parenclubs etc EN dat DE het niet eens over het wk heeft..

als het goed is gaat ene angerfist zijn auto oranje verven, ene paljas zijn jas en hond oranje verven en taso ipv het bleken vd anus het oranjiseren vd anus...en toch geen poule, geen discussie,geen gesprek, geen tips aan v marwijk..helemaal noppes..

het leeft dus wel..maar het is deaud op dit forum..

bij deze heb ik de ondankbare taak namens onze solide,veilige,gezellige clan het WK toch even aan te stippen..

He wat doe ik toch gek he..mallerd ben ik..oftewel vlegeltje..lang verhaal kort: ik ben absoluut geen voetbalfan, maar ik heb toch beetje wk koorts..ik zit ZELFS te overwegen om zondag kansloos te gaan zuipen op een plein met 100000 man en naar een wazig scherm te staren..
toch heeft het wel wat, de finale..de oudjes onder ons hebben t meegemaakt..de jonkies onder ons zitten nu te rukken op mijn avatar en de mensen van mijn generatie zullen het mogelijk snappen..

kleine kritische noot: ik ben opgegroeid met echte hup hlland hup liedjes, maar zwakbegaafd nederland komt nu echt niet verder dan: kampieonuh oleee oleee...jammer is dat dan toch wel..

mag ik jullie allen een fijne zondag wensen!
Image

Tjalling
Slave

Re: WK

Post by Tjalling » Thu Jul 08, 2010 12:49 am

jij ook ebu
Image

Bayliss
Slave

Post by Bayliss » Thu Jul 08, 2010 8:10 am

NEDERLAND WORDT WERELDKAMPIOEN.......  

Met rust = het    0 - 1
eindstand =       3 - 2 voor Oranje :P
Image
Image

Paljas
God
God

Post by Paljas » Thu Jul 08, 2010 10:03 am

Gerard ziet dubbel denk ik.

Robben wordt tijdens zijn eerste drie kijk-mij-nou-eens-iedereen-voorbij-tricken-dribbels-maar-dit-keer-dus-niet-want-dit-is-niet-you-are-gay met kinderlijke eenvoud van de bal gezet door de Spaanse verdediging, waardoor hij uit frustratie begint te janken en rood krijgt voor zijn laatste wanhoops-Schwalbe dit toernooi. Sneijder wordt zelfs omhoog geholpen door een grinnikende Spanjool bij een hoekschop voor Oranje bij een leeg doel om te laten zien dat hem dat geen tweede keer lukt. Omdat iedereen zit te zaniken op Mathijsen wordt (kl)Ooijer derin gezet, die schopt de eerste de beste Spanjool lens, krijgt geel en durft niet meer, laat alles langs em heen gaan, en terwijl van Stekelenburg op em staat te kafferen blaft zo'n Cerveza  er een dwars door zijn net. 0-1, aftitelen, en weer terug naar buiten bier drinken met dat kutwarme weer!

Goedemorgen iedereen.
Eep, zielepoot, voetbal is kut.
Image Image

Thunderfoot
Slave
Location: Thuis, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland, Europa, Aarde, Melkwegstelsel

Post by Thunderfoot » Thu Jul 08, 2010 10:13 am

ja ik heb ook nix met voetbal.. ik heb het niet zo met die oranjegekte... zal wel aan mij liggen..
Image
Image

Ebulaar

Post by Ebulaar » Thu Jul 08, 2010 1:10 pm

vroeger gaf je nog wel es beetje credit...

bij t woord aftitelen kreeg ik toch een glimlach van oor tot oor. die ga ik gebruiken met uw welnemen..

verer tja, voetbal is zeker kut..maar toch vond ik t de moeite..t zal de warmte wel zijn..
Image

Bayliss
Slave

Post by Bayliss » Thu Jul 08, 2010 1:41 pm

[quote="Thunderfoot";p="21841"]ja ik heb ook nix met voetbal.. ik heb het niet zo met die oranjegekte... zal wel aan mij liggen..[/quote]

Yup ligt ook aan jou!..... geen nederlander zeker ? xD
Image
Image

Paljas
God
God

Post by Paljas » Thu Jul 08, 2010 2:34 pm

[quote="Ebulaar";p="21842"]vroeger gaf je nog wel es beetje credit...

bij t woord aftitelen kreeg ik toch een glimlach van oor tot oor. die ga ik gebruiken met uw welnemen..

verer tja, voetbal is zeker kut..maar toch vond ik t de moeite..t zal de warmte wel zijn..[/quote]
Als het voorgaande u niet zint, bent u niet de Eep die ik ooit kende. Ik verzoek u dan ook vriendelijk deze persoonsdiefstal te staken, en weer voetbal te gaan kijken bij de buren onder de partytent met je vuurrode vervelde bast van het in de zon hangen met je dronken harses en witte horizontale strepen van de plooien in je pens.

Oh ja: gebruik maar hoor, aftitelen, die kan er ook nog wel bij.
Image Image

Casbuur
Slave

Post by Casbuur » Thu Jul 08, 2010 2:51 pm

Nou, de meeste van jullie zijn diep teleurgesteld in oranje. Mij hoor je niet klagen als er een lekker wijf voorbij loopt in strak oranje kleding. En daar gaat het toch om bij ons?

DEAudioDoc
VIP
VIP

Post by DEAudioDoc » Thu Jul 08, 2010 6:06 pm

@ eep, leuk dat je het nog ff aanhaalt,
weet niet of we gaan winnen, 't is wel spanje he :S
@ plasjas LAMBAL zeiken doe je in een ander topic
ik hoop zondag te genieten van een mooie wedstrijd, met hopelijk een positieve uitslag
ben al lang blij dat die maffe moffen weer naar huis zijn
Image
Image
had a nice sig, but can't remember what it was :S

Thunderfoot
Slave
Location: Thuis, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland, Europa, Aarde, Melkwegstelsel

Post by Thunderfoot » Thu Jul 08, 2010 6:58 pm

[quote="Bayliss";p="21843"][quote="Thunderfoot";p="21841"]ja ik heb ook nix met voetbal.. ik heb het niet zo met die oranjegekte... zal wel aan mij liggen..[/quote]

Yup ligt ook aan jou!..... geen nederlander zeker ? xD[/quote]
Gaan we discrimineren?
Image
Image

Paljas
God
God

Post by Paljas » Thu Jul 08, 2010 7:41 pm

<- DiscrimiNazi
Image Image

Thunderfoot
Slave

Post by Thunderfoot » Thu Jul 08, 2010 8:49 pm

[quote="Paljas";p="21848"]<- DiscrimiNazi[/quote]
Ja ik vind ook dat alle allochtonen uit NL moeten maar om dat zo ff te zeggen...
Image
Image

Razer
Slave

Post by Razer » Thu Jul 08, 2010 9:00 pm

[quote="Thunderfoot";p="21849"][quote="Paljas";p="21848"]<- DiscrimiNazi[/quote]
Ja ik vind ook dat alle allochtonen uit NL moeten maar om dat zo ff te zeggen...[/quote]

ignorance...
Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.
Image

Tjalling
Slave

Post by Tjalling » Thu Jul 08, 2010 11:58 pm

vreemde pol  gaat over voetbal en nu over discriminatie  =D>  =D>
Image

Post Reply