DE vs [IR]

Post here if u want to challenge us
Paljas
God
God

Re: DE vs [IR]

Post by Paljas » Thu Jan 15, 2009 11:42 am

[quote="Knutselmaaster";p="15577"]Verders hoeven we daar geen ellenlange discussie over te houden, ik weet dat dat wel goed komt.[/quote]

Begin er dan ook niet over ;).

[quote="Knutselmaaster";p="15577"]Ik begrijp uit voorgaande berichten dat een ongelijk aantal spelers voor jullie niks uitmaakt, zou iemand dat iets nader kunnen toelichten? Want dan liggen de verhoudingen (en dus de winstkansen) toch scheef? Hebben jullie daar een oplossing voor, of maakt dat jullie gewoon geen reet uit?[/quote]

Maakt mij iig geen fuk uit. Matchen is vnl. voor de gezelligheid (Ventrilo overigens ook, tis geen klaagmuur), als we alles 100% eerlijk willen hebben gaan we straks ook nog scores compenseren met hardware specs/framerates/lag/etc. Gewoon lekker met zn allen komen skeuren, en later ook niet mauwen dat de winnende partij meer deelnemers had en daardoor meer winkansen, kommop het is voor de lol hoor, mijn carriere hangt er niet bepaald vanaf :)).
Image Image

Xterminate
VIP
VIP

Post by Xterminate » Thu Jan 15, 2009 1:26 pm

Knutsel wrote:Ik begrijp uit voorgaande berichten dat een ongelijk aantal spelers voor jullie niks uitmaakt, zou iemand dat iets nader kunnen toelichten? Want dan liggen de verhoudingen (en dus de winstkansen) toch scheef? Hebben jullie daar een oplossing voor, of maakt dat jullie gewoon geen reet uit?
Kleine toelichting:
Op onze match server draait Xaseco met de match plugin geactiveerd.

Dit houd in dat jullie straks een team moeten joinen op de server.
Tijdens de match worden automatisch de scores van deze teams bijgehouden waarbij slechts de top tien op een baan punten krijgt.
Na 6 minuten is de winnaar van de baan bekend en worden de punten Formule 1 style verdeeld 1e = 10 punten 2e = 8 punten 3e = 6 punten 4e =5 punten  5e =4 punten   6e = 3 punten  7e = 2 punten  8e - 9e - 10e = 1 punt

maw het maakt dus niet uit hoeveel rijders je hebt want slechts de top 10 krijgt punten.
De ervaring leert dat dat toch meestal de zelfden zijn.

Na 8 banen volgt een totaal telling en is het winnende team bekend

Verder maakt het ons inderdaad allemaal geen reet uit, bovendien heb je kans dat er straks ineens 15 man staat te popelen om deze match te rijden en ik wil niemand teleur stellen.

Ten slotte zal ik aan Brainzzz vragen zich niet zo expliciet uit te drukken ten opzichte van de vrouwlijke spelers als je dat soms bedoeld.:))
Image
Image

Knutselmaaster

Post by Knutselmaaster » Thu Jan 15, 2009 2:00 pm

komen er vrouwelijke spelers?
Clanleader of intense Racing
http://intense.tmfserver.com

brainzzz

Post by brainzzz » Thu Jan 15, 2009 2:54 pm

Wij spelen helaas niet zoveel matches, dus als wij een match hebben, dan willen we natuurlijk iedereen een kans geven om te rijden,
dus ook de mindere goden. (anders mogen funny en ondergetekende nooit en te nimmer meedoen).
Ik heb geen idee hoe 'groot' [IR] is, maar dat zullen we zo wel horen.
Image

Knutselmaaster

Post by Knutselmaaster » Fri Jan 16, 2009 10:17 am

We zullen proberen om zoveel mogelijk mensen beschikbaar te krijgen. (laatste massale bijeenkomst was 9 personen maar we hebben een twintigtal leden)
Na een groots intern overleg kom ik met een compromis:
Het aantal rijdende personen op een baan moet gelijk zijn (aan de hand van het aantal beschikbare personen bij het team met de minste deelnemers) zodat de verhoudingen eerlijk zijn, maar er kan naar hartelust gerouleerd worden van track tot track zodat iedereen aan de beurt kan komen.

Dwaasje

Post by Dwaasje » Fri Jan 16, 2009 1:51 pm

[quote="Knutselmaaster";p="15589"]We zullen proberen om zoveel mogelijk mensen beschikbaar te krijgen. (laatste massale bijeenkomst was 9 personen maar we hebben een twintigtal leden)
Het aantal rijdende personen op een baan moet gelijk zijn (aan de hand van het aantal beschikbare personen bij het team met de minste deelnemers) zodat de verhoudingen eerlijk zijn, maar er kan naar hartelust gerouleerd worden van track tot track zodat iedereen aan de beurt kan komen.[/quote]Dat vind ik nogal lenz. Ook al gaat het om plezier hebben, als je goed genoeg bent kom je toch wel in de top 10, of er nou 18 of 30 spelers zijn bij wijze van.
En als er iemand loopt te mauwen dat ie geen punten scoort moet diegene maar beter rijden. Eigenlijk niet zo'n zin in een war waar je om de baan beetje kan gaan zitten fapfappen, terwijl je net zo goed kan gaan racen.
All we do is search and search for fulfillment that seems so illusive..

brainzzz

Post by brainzzz » Fri Jan 16, 2009 2:26 pm

Image

Tha_T
Slave

Post by Tha_T » Fri Jan 16, 2009 2:57 pm

[quote="Knutselmaaster";p="15589"]We zullen proberen om zoveel mogelijk mensen beschikbaar te krijgen. (laatste massale bijeenkomst was 9 personen maar we hebben een twintigtal leden)
Het aantal rijdende personen op een baan moet gelijk zijn (aan de hand van het aantal beschikbare personen bij het team met de minste deelnemers) zodat de verhoudingen eerlijk zijn, maar er kan naar hartelust gerouleerd worden van track tot track zodat iedereen aan de beurt kan komen.[/quote]

De verhoudingen zijn dan ook eerlijk. Iedereen kan namelijk in de Top 10 komen. Kom je daar niet in? Pech dan, moet je harder rijden.

imho dan
[quote="Xterminate";p="2425"]Ik doe alles voor een tientje[/quote]

Tha_T
Slave

Post by Tha_T » Fri Jan 16, 2009 2:58 pm

[quote="brainzzz";p="15593"]pls vote : http://www.de-gaming.com/modules.php?na ... atch_id=33[/quote]

Done
[quote="Xterminate";p="2425"]Ik doe alles voor een tientje[/quote]

Knutselmaaster

Post by Knutselmaaster » Sat Jan 17, 2009 2:55 am

....
Met hoeveel man komen jullie (ongeveer) ?

Xterminate
VIP
VIP

Post by Xterminate » Sat Jan 17, 2009 8:12 am

10 tot 15 schat ik
Image
Image

Duzzel
Slave

Post by Duzzel » Sat Jan 17, 2009 11:34 am

DE will use match avatars Check
We can play also if 1 of our teams has more ppl then the other.

(We have a lot of "Community Members", they're drivin' shitty, but just want to play a match...)

Damn serious talk here, just play a match with as many ppl we can get, and have FUN! Check

If something I said allready has been talked about Fuck it!
I'm not going to read all the story's above ^^
Image

Image

Paranoy
Slave

Post by Paranoy » Sat Jan 17, 2009 1:30 pm

Ken helaas niet meedoen.
Zit dan al vanaf 11:00 in de morgen te zuipen.
Lang leve de mansluuzitting in cafe Pelt te Heerlen.
Alaaf \:D/
Image
For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skyward (Leonardo da Vinci)
Image

brainzzz

Post by brainzzz » Sat Jan 17, 2009 2:28 pm

heaumeaus pls add some more trax
Image

darkie
Slave

Post by darkie » Fri Jan 23, 2009 11:30 pm

kan hier niet bij zijn zit dan voor 2 weken in the states voor het werk en met laptop wordt dat ook niet wat
Honolulu - it's got everything. Sand for the children, sun for the wife, sharks for the wife's mother.

Post Reply