Hey jongens.. ik hoop dat deze beter is ;) [en natuurlijk ebu-proof]
http://tmnforever.tm-exchange.com/main. ... 83281#auto
# TMX TMNF 3083281
HF
tir.Darkroom
- Thunderfoot
- Slave
- Posts: 950
- Joined: Sat Nov 15, 2008 12:00 am
- Maniaplanet login: Thunderfoot
- Location: Thuis, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland, Europa, Aarde, Melkwegstelsel
Re: tir.Darkroom
ben benieuwd man!
en dit zal wel een noobvraag zijn oid maarre: wat is dat TIR steeds?
ik laat zsm weten wat ik er van vind:)
en dit zal wel een noobvraag zijn oid maarre: wat is dat TIR steeds?
ik laat zsm weten wat ik er van vind:)
Last edited by Ebulaar on Sat Aug 21, 2010 5:20 pm, edited 1 time in total.

Re: tir.Darkroom
[quote="Ebulaar";p="22305"]ben benieuwd man!
en dit zal wel een noobvraag zijn oid maarre: wat is dat TIR steeds?
ik laat zsm wat ik er van vind:)[/quote]
this is rounds ofzo
en dit zal wel een noobvraag zijn oid maarre: wat is dat TIR steeds?
ik laat zsm wat ik er van vind:)[/quote]
this is rounds ofzo
Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.


- Thunderfoot
- Slave
- Posts: 950
- Joined: Sat Nov 15, 2008 12:00 am
- Maniaplanet login: Thunderfoot
- Location: Thuis, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland, Europa, Aarde, Melkwegstelsel
Re: tir.Darkroom
[quote="Ebulaar";p="22305"]ben benieuwd man!
en dit zal wel een noobvraag zijn oid maarre: wat is dat TIR steeds?
ik laat zsm weten wat ik er van vind:)[/quote]
Thanx Ebu ;)
en dit zal wel een noobvraag zijn oid maarre: wat is dat TIR steeds?
ik laat zsm weten wat ik er van vind:)[/quote]
Thanx Ebu ;)
- Paljas
- God
- Posts: 2338
- Joined: Sun Sep 17, 2006 12:00 am
- Maniaplanet login: paljas
- Location: Up where the sun don't shine.
- Contact:
Re: tir.Darkroom
Leuk baantje wel. Een paar opmerkingen/meningen:
* Sommige checkpoints (bijv. eerste) komen een beetje laat, waardoor je de baan niet meer zult halen als je een checkpoint restart doet;
* Bij het eerste hupje moet je wel volgas zijn gegaan, anders haal je hem niet, misschien een alternatieve route van onder naar boven die op het volgende baanstuk aansluit, word je evengoed gestraft, maar kun je wel door, zonder te hoeven cp-restarten;
* Stukje na de kurk is een beetje lastig, links staat een quarterpipe in de weg, rechts de muur, je moet redelijk mikken en dat weet je vantevoren niet;
* Laatste looping staat de richting niet aangegeven.
* Sommige checkpoints (bijv. eerste) komen een beetje laat, waardoor je de baan niet meer zult halen als je een checkpoint restart doet;
* Bij het eerste hupje moet je wel volgas zijn gegaan, anders haal je hem niet, misschien een alternatieve route van onder naar boven die op het volgende baanstuk aansluit, word je evengoed gestraft, maar kun je wel door, zonder te hoeven cp-restarten;
* Stukje na de kurk is een beetje lastig, links staat een quarterpipe in de weg, rechts de muur, je moet redelijk mikken en dat weet je vantevoren niet;
* Laatste looping staat de richting niet aangegeven.
Re: tir.Darkroom
sluit me er eigenlijk volledig bij aan pal...thunder, zeker de moeite waard om em te editten, vind de rest persoonlijk wel leuk..

- Thunderfoot
- Slave
- Posts: 950
- Joined: Sat Nov 15, 2008 12:00 am
- Maniaplanet login: Thunderfoot
- Location: Thuis, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland, Europa, Aarde, Melkwegstelsel
Re: tir.Darkroom
[quote="Paljas";p="22308"]
Leuk baantje wel. Een paar opmerkingen/meningen:
* Sommige checkpoints (bijv. eerste) komen een beetje laat, waardoor je de baan niet meer zult halen als je een checkpoint restart doet;
* Bij het eerste hupje moet je wel volgas zijn gegaan, anders haal je hem niet, misschien een alternatieve route van onder naar boven die op het volgende baanstuk aansluit, word je evengoed gestraft, maar kun je wel door, zonder te hoeven cp-restarten;
* Stukje na de kurk is een beetje lastig, links staat een quarterpipe in de weg, rechts de muur, je moet redelijk mikken en dat weet je vantevoren niet;
* Laatste looping staat de richting niet aangegeven.
[/quote]
[quote="Ebulaar";p="22309"]sluit me er eigenlijk volledig bij aan pal...thunder, zeker de moeite waard om em te editten, vind de rest persoonlijk wel leuk..[/quote]
UPDATED VERSION:
http://tmnforever.tm-exchange.com/main. ... 83281#auto
TMNF 3083281
Erase previous version and add this one ;)
Leuk baantje wel. Een paar opmerkingen/meningen:
* Sommige checkpoints (bijv. eerste) komen een beetje laat, waardoor je de baan niet meer zult halen als je een checkpoint restart doet;
* Bij het eerste hupje moet je wel volgas zijn gegaan, anders haal je hem niet, misschien een alternatieve route van onder naar boven die op het volgende baanstuk aansluit, word je evengoed gestraft, maar kun je wel door, zonder te hoeven cp-restarten;
* Stukje na de kurk is een beetje lastig, links staat een quarterpipe in de weg, rechts de muur, je moet redelijk mikken en dat weet je vantevoren niet;
* Laatste looping staat de richting niet aangegeven.
[/quote]
[quote="Ebulaar";p="22309"]sluit me er eigenlijk volledig bij aan pal...thunder, zeker de moeite waard om em te editten, vind de rest persoonlijk wel leuk..[/quote]
UPDATED VERSION:
http://tmnforever.tm-exchange.com/main. ... 83281#auto
TMNF 3083281
Erase previous version and add this one ;)