NightShade

If you have tracks to share,
Complaints about some tracks (like shortcuts)
Post here
Post Reply
Thunderfoot
Slave
Location: Thuis, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland, Europa, Aarde, Melkwegstelsel

NightShade

Post by Thunderfoot » Thu Jul 09, 2009 2:39 pm

Hey racers,
Het is weer een tijdje geleden dat ik weer een baantje heb uitgebracht, dus bij deze. Ik heb alleen TMN stukken gebruikt dus zet maar een leuke tijd neer zou ik zeggen. Wat specs:
- AT: 48.09
- ACC: Yes
- Intro: No (omdat iedereen die toch meestal skipt)
- Mods: None
- Weight: 3551 coppers
- GPS: Yes
- Fullspeed: Yes (natuurlijk)
Screenshot (770 x 450)
Image
GL & HF :)

Greetz, Thunder
Attachments
NightShade.Challenge.Gbx
(44.77 KiB) Downloaded 224 times
Image
Image

Bayliss
Slave

Re: NightShade

Post by Bayliss » Fri Jul 10, 2009 9:38 am

Mmm leuke track maarrrrrrrrrrrrrrrrr............

Ben nu al  2 x tegen de cp voor de finisch geklapt, dus... weg.... of verplaatsen. Of finisch anders maken?

Ook de cam changes zijn net te laat :))

Verders, keep your head up :))
Image
Image

Thunderfoot
Slave
Location: Thuis, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland, Europa, Aarde, Melkwegstelsel

Post by Thunderfoot » Fri Jul 10, 2009 11:56 am

[quote="Bayliss";p="18139"]Ben nu al
Image
Image

Paljas
God
God

Post by Paljas » Fri Jul 10, 2009 12:36 pm

Als Bayliss zegt dat de finish kut is, is de finish kut!
Image Image

Thunderfoot
Slave

Post by Thunderfoot » Fri Jul 10, 2009 1:02 pm

[quote="Paljas";p="18141"]Als Bayliss zegt dat de finish kut is, is de finish kut![/quote]
Jij moet ook altijd gelijk krijgen h
Image
Image

Casbuur
Slave

Post by Casbuur » Fri Jul 10, 2009 1:24 pm

Ik moet zeggen dat ik de laatste cp nooit heb geraakt toen ik hem testte. Maar voor het mooie zou die laatste cp er niet moeten staan. En het beginstuk kan een hele mooie pf filmpje in gemonteerd worden. Maar om te zeggen KUT, is toch ook weer overdreven. Kan eerder als klote beschreven worden. FF die camsletten veranderen, een mooi beginstukje monteren en klaar is kees. En de laatste cp niet vergeten dus.

Paljas
God
God

Post by Paljas » Fri Jul 10, 2009 1:33 pm

[quote="Thunderfoot";p="18142"][quote="Paljas";p="18141"]Als Bayliss zegt dat de finish kut is, is de finish kut![/quote]
Jij moet ook altijd gelijk krijgen h
Image Image

Paljas
God
God

Post by Paljas » Fri Jul 10, 2009 2:06 pm

Baan is leuk maar CP bij finish is toch echt wel kut; zolang je boven de 48s rijdt is het geen probleem, maar als je wat sneller gaat kun je er ook in het midden niet meer doorheen.

Ik had wel last van een paar loopbugs. Dat komt natuurlijk door hoe je ze aansnijdt, maar sommige zijn volgens mij zo ontworpen dat je op de ideale lijn precies op een randje landt tussen twee loopstukken.
Image Image

Thunderfoot
Slave

Post by Thunderfoot » Fri Jul 10, 2009 4:18 pm

Ok ik haal de laatste cp eruit.. ik zet hem wel beneden bij de finish neer.. @ Paljas,
Ik had wel last van een paar loopbugs. Dat komt natuurlijk door hoe je ze aansnijdt, maar sommige zijn volgens mij zo ontworpen dat je op de ideale lijn precies op een randje landt tussen twee loopstukken.
Hoe kan ik dat voorkomen?
Image
Image

Paljas
God
God

Post by Paljas » Fri Jul 10, 2009 6:06 pm

:-??

Tis vnl bij die loop met een gat in de bovenkant (jump van halfloop naar halfloop). Daarbij is de eerste halfloop 2 breed, en de tweede ook, waarvan een deel op dezelfde breedte staat als de ander. Wat je daar precies aan kan doen weet ik zo niet, moet je even proberen. Maar goed, misschien rijd ik wel niet goed die loop door. Kiek moar.
Image Image

Thunderfoot
Slave

Post by Thunderfoot » Sat Jul 11, 2009 11:48 am

[quote="Paljas";p="18147"]:-??

Tis vnl bij die loop met een gat in de bovenkant (jump van halfloop naar halfloop). Daarbij is de eerste halfloop 2 breed, en de tweede ook, waarvan een deel op dezelfde breedte staat als de ander. Wat je daar precies aan kan doen weet ik zo niet, moet je even proberen. Maar goed, misschien rijd ik wel niet goed die loop door. Kiek moar.[/quote]
O dat ja.. Normaal is dat te verhelpen met meer snelheid maar dat kon ik er niet in zetten. Ik heb hem nu ge-update met die cp op het laatst verplaatst en op die plek van de oude cp een extra turbo/booster. Ik heb ook de MT nagekeken maar ik kon nix vinden waarom hij zo laat was met inschakelen van die cams. Ik heb de updated versie bij deze reply gezet. :)
Attachments
NightShade.Challenge.Gbx
Just save this one over the old one.. Updated version.
(42.1 KiB) Downloaded 225 times
Image
Image

darkie
Slave

Post by darkie » Sat Jul 11, 2009 12:40 pm

ja die nieuwe is stukken beter
Honolulu - it's got everything. Sand for the children, sun for the wife, sharks for the wife's mother.

Post Reply