Geban(d)

U got banned?? post here
Post Reply
Maineye
Slave

Geban(d)

Post by Maineye » Fri Aug 27, 2010 12:05 am

Op de server DE 4 ever speed... terwijl ik vanmorgen alleen was zetten en goede tijd neer en paf geband... nee was alleen en geen ziekte geroepen ( wat ik weet van jullie server...) en was ik niet alleen had ik dat ook niet gedaan... dus was alleen zet een beteren tijd neer en krijg een ban... is dat een bug of wat... wil dat wel eens weten... groeten Maineye

Paljas
God
God

Re: Geban(d)

Post by Paljas » Fri Aug 27, 2010 8:43 am

Met de laatste update van Aseco is er een automatische leeftijdsdetectie algorithme ingebouwd. Het is gebaseerd op tekstinterpretatie en bepaalde gedragspatronen, heuristieken en statistieken. Mensen die bijvoorbeeld clans in en uit gaan, hun nickname vaak wijzigen met smilies en andere tierelantijntjes krijgen daar kiddiepoints voor, en bij een x aantal punten wordt aangenomen dat je nog geen 18 bent en word je geband.
Image Image

Ebulaar

Post by Ebulaar » Fri Aug 27, 2010 9:14 am

hahahah jezus ben net wakker, zit met mijn ziel onder mijn arm koffie te drinken op de bank in mijn te sexy joggingbroek..krijg ik zo,n stuk te lezen om 10 over 9..hahaha schitterend!

ps nieuw recje op je baan.. .77 volgens mij..kussie
Image

Razer
Slave

Post by Razer » Fri Aug 27, 2010 9:47 am

Waarom staat de d tussen haakjes?
Maar goed, ik heb je unbanne(d).
Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.
Image

Ebulaar

Post by Ebulaar » Fri Aug 27, 2010 2:20 pm

dus jij hebt de chatlog teruggelezen neem ik aan razer?
Image

Razer
Slave

Post by Razer » Fri Aug 27, 2010 2:31 pm

[quote="Ebulaar";p="22347"]dus jij hebt de chatlog teruggelezen neem ik aan razer?[/quote]

Nee, maar als een volwassen persoon aangeeft dat hij alleen in de server rondrijdt, geloof ik hem op zijn woord.
Alleen in een server de chat gebruiken lijkt me ook vrij zinloos.
En als ex-member weet hij dat kanker intypen een ban betekent.
Ik ga er dus vanuit dat hij ten onrechte een ban heeft gekregen.
Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.
Image

Maineye
Slave

Post by Maineye » Fri Aug 27, 2010 10:43 pm

[quote="Paljas";p="22342"]Met de laatste update van Aseco is er een automatische leeftijdsdetectie algorithme ingebouwd. Het is gebaseerd op tekstinterpretatie en bepaalde gedragspatronen, heuristieken en statistieken. Mensen die bijvoorbeeld clans in en uit gaan, hun nickname vaak wijzigen met smilies en andere tierelantijntjes krijgen daar kiddiepoints voor, en bij een x aantal punten wordt aangenomen dat je nog geen 18 bent en word je geband.[/quote]

oke thnx had mijn naam veranderd.. en bedankt voor unban...

Ebulaar

Post by Ebulaar » Fri Aug 27, 2010 11:32 pm

:o3
Image

Post Reply