18+ of puber gedrag

U got banned?? post here
Post Reply
WiWaWa

18+ of puber gedrag

Post by WiWaWa » Wed Sep 30, 2009 9:34 pm

Was laatst op de

TaSo
God
God

Re: 18+ of puber gedrag

Post by TaSo » Wed Sep 30, 2009 9:48 pm

Allereerst, dat was niet Tjalling, dat was ik.

Je hebt de laatste keren dat ik in de server was constant zitten zeiken op de server en hoe wij er mee omgaan. Als het je niet aanstaat dat een baan door ons herstart wordt, ga je lekker ergens anders racen.
Als wij een baan een keer een herstart willen geven, dan moet dat ook gewoon kunnen zonder gezeik over ons heen te krijgen over restarts. Het is en blijft ten slotte onze server.

Na de eerste herstart van een baan op de server die avond, start jij een vote voor nextmap, toen wilde ik al een waarschuwing uitdelen gezien je eerdere gezeik m.b.t. restarts, echter heb ik dat uiteindelijk niet gedaan. Daarna vraag je nogmaals om een vote. Toen heb ik je gewaarschuwd via de warning functie van aseco. Schijnbaar snap je die hint niet (die volgens mij vrij duidelijk was gezien eerdere 'gesprekken' met jou er over).
Toen zei jij: "Nog steeds hetzelfde gezeik als vroeger", waarop ik het genoeg vond, en je een kick gaf. Daarna vond jij de hints nog steeds niet duidelijk schijnbaar, en kwam je in de server vragen of het puber gedrag was. Heb je toen gebanned, heb het gewoon gehad met je.
Race gewoon, heb fun, en ga niet lopen zeiken als een keertje een baan herstart wordt.

brainzzz

Post by brainzzz » Wed Sep 30, 2009 9:57 pm

Naar mijn weten misbruiken de admins hun rechten niet.
Een restart wordt in overleg via chat of via comms overlegt.
Ik snap wel dat het soms irritant is om een baan nog een keer te rijden... maar ja dat zijn nou eenmaal de privileges die ze hebben.
Ze betalen er ook voor en zonder hun geen server.

Maar sandman heeft TMN weer opgedoken? (WB)
Image

Tjalling
Slave

Post by Tjalling » Thu Oct 01, 2009 8:01 am

het kijken naar wie wat doet is voor sommigen te hoog gegrepen of niet wie wat waar
=D>  =D>  =D>  =D>  =D>
Image

Ebulaar

Post by Ebulaar » Thu Oct 01, 2009 8:07 am

Sandman?? zo das een tijd terug...WB
Image

Paljas
God
God

Post by Paljas » Thu Oct 01, 2009 11:20 am

Is het Sand? Long time no see! Voting wordt niet handmatig, maar automatisch gecanceld door server, omdat voting via jukebox/aseco gaat.
Image Image

Post Reply