Tornado9 wants to join DE (NSFW!!!!)

If you want to join us, post it in here. (strange ppl want to join us)
Ebulaar
VIP
VIP

Re: Tornado9 wants to join DE (NSFW!!!!)

Post by Ebulaar » Tue Mar 31, 2009 12:02 am

tja vind wel meer mensen irritant....als het de spuigaten uitloopt is het natuurlijk niet ok...

en dat gedoe met ilse enzo...pffff.... (:|
Image

Angerfist
Slave
Slave

Post by Angerfist » Tue Mar 31, 2009 1:54 am

EEEEEEEEEBBBBBBBBuuuuuuuuuu gvd man ben net 1 maand uit me therapie , ILssSSeeEE whaaaaaaaaaa ~X(  kon bijna weer goed slapen thx ebu
Image

I dont swear - I dont smoke - and i dont drink.....Goddamnit i let my cigarette fall into my beer

Casbuur
Slave
Slave

Post by Casbuur » Tue Mar 31, 2009 11:15 am

[quote="Angerfist";p="16737"]EEEEEEEEEBBBBBBBBuuuuuuuuuu gvd man ben net 1 maand uit me therapie , ILssSSeeEE whaaaaaaaaaa ~X(

Wikipedia

Post by Wikipedia » Tue Mar 31, 2009 11:19 am

van mij hoeft het niet. DENIED!

Paljas
God
God

Post by Paljas » Tue Mar 31, 2009 11:43 am

[quote="Casbuur";p="16739"]Wil je een praatsessie met een aankomend verpleegkundige?[/quote]
Nou Greg, with all due respect, ik denk dat je met je aankomende titel nog lang niet bent opgewassen tegen deze psychologische uitdaging, met of zonder het Ilse syndroom :P.

PS Anger: een kerel met zo'n stoere signature mag zich natuurlijk niets aantrekken van een meisje van, wat, 16?  <):)
Image Image

Casbuur
Slave
Slave

Post by Casbuur » Tue Mar 31, 2009 12:45 pm

[quote="Paljas";p="16741"][quote="Casbuur";p="16739"]Wil je een praatsessie met een aankomend verpleegkundige?[/quote]
Nou Greg, with all due respect, ik denk dat je met je aankomende titel nog lang niet bent opgewassen tegen deze psychologische uitdaging, met of zonder het Ilse syndroom :P.

PS Anger: een kerel met zo'n stoere signature mag zich natuurlijk niets aantrekken van een meisje van, wat, 16?

Xterminate
VIP
VIP

Post by Xterminate » Tue Mar 31, 2009 1:51 pm

lol
eenieder die ilse in de zeik neemt is een vriend van mij . . . :)
geen member so i dont give a fuck

I say accepted :)

Mute button works fine with me . .
Image
Image

Tornado
Slave
Slave

Post by Tornado » Tue Mar 31, 2009 2:23 pm

[quote="Casbuur";p="16735"]Maar dan moet ik ook eerlijk zeggen dat hij het kreeg vooral voor irritant gedoe richting Imke, Ilse en DE members.

En ok, hij heeft de DE filosofie in de gaten. En hij heeft een klein beetje bewezen dat hij het wel kan. Soms komt het irritante weer naar boven, maar dat merkt de rest ook wel.

En tornado (of swoepdepoep), probeer niet te veel te praten en dan helemaal niet het laatste woord telkens te hebben. Als je dit gaat verbeteren, heb je dan uiteindelijk mijn vote ook. Maar dat laat ik wel weten als het uiteindelijk zover is.[/quote]

Ik zal proberen minder te praten :D

maar wie is die Ilse en Imke.... waneer en waar heb ik dan iets tege hun gezegt :O kan niet herrinneren dat ik iets tege imke of ilse heb gezegt.... aleen tege leontine en lianne.... (van de vrouwelijke leden tot nu toe) ik ken geen ilse dus kunnen jullie ff zeggen wie dat is dan? wat is dur DE naam dan? en wat heb ik gezegt?????

Thunderfoot
Slave
Slave
Location: Thuis, Tilburg, Noord-Brabant, Nederland, Europa, Aarde, Melkwegstelsel

Post by Thunderfoot » Tue Mar 31, 2009 2:53 pm

[quote="Xterminate";p="16746"]
Mute button works fine with me . . [/quote]

Same at mine....
Image
Image

Casbuur
Slave
Slave

Post by Casbuur » Tue Mar 31, 2009 4:01 pm

[quote="tornado9";p="16747"][quote="Casbuur";p="16735"]Maar dan moet ik ook eerlijk zeggen dat hij het kreeg vooral voor irritant gedoe richting Imke, Ilse en DE members.

En ok, hij heeft de DE filosofie in de gaten. En hij heeft een klein beetje bewezen dat hij het wel kan. Soms komt het irritante weer naar boven, maar dat merkt de rest ook wel.

En tornado (of swoepdepoep), probeer niet te veel te praten en dan helemaal niet het laatste woord telkens te hebben. Als je dit gaat verbeteren, heb je dan uiteindelijk mijn vote ook. Maar dat laat ik wel weten als het uiteindelijk zover is.[/quote]

Ik zal proberen minder te praten :D

maar wie is die Ilse en Imke.... waneer en waar heb ik dan iets tege hun gezegt :O kan niet herrinneren dat ik iets tege imke of ilse heb gezegt.... aleen tege leontine en lianne.... (van de vrouwelijke leden tot nu toe) ik ken geen ilse dus kunnen jullie ff zeggen wie dat is dan? wat is dur DE naam dan? en wat heb ik gezegt?????[/quote]

Ik zal het later wel vertellen als je er klaar voor bent.

Tornado
Slave
Slave

Post by Tornado » Tue Mar 31, 2009 4:02 pm

[quote="Casbuur";p="16750"]Ik zal het later wel vertellen als je er klaar voor bent.[/quote]

uhm oke....  :-SS

Wikipedia

Post by Wikipedia » Tue Mar 31, 2009 4:41 pm

raar dat de lijers er geen problemen mee hebben maar hem wel muten als tie op comms zit...

beetje tegenstrijdig vind je niet???  RICHARD EN MARCEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :-?  =P~

Xterminate
VIP
VIP

Post by Xterminate » Tue Mar 31, 2009 4:49 pm

Wie zegt dat ik em gemute heb/had . . .
Ik zeg alleen dat mijn knop werkt

Ik heb gister geen last van em gehad, ik heb hooguit gedaan als of ik em gemute had

tot nog toe vind ik dat er overdreven word gereageerd, er zijn mensen geweest die veel erger waren en inmiddles ook zijn aangepast . . .  

Mute knop gebruik ik hoogst zelden, als het me niet bevalt zoek ik gewoon een ander channel :)

Jammer dat je me een lijer noemt Patrick

Ik zeg nog steeds accepted
Image
Image

Tha_T
Slave
Slave

Post by Tha_T » Tue Mar 31, 2009 5:02 pm

En dus is de beslissing.......?
[quote="Xterminate";p="2425"]Ik doe alles voor een tientje[/quote]

Casbuur
Slave
Slave

Post by Casbuur » Tue Mar 31, 2009 5:31 pm

[quote="Wikipedia";p="16754"]raar dat de lijers er geen problemen mee hebben maar hem wel muten als tie op comms zit...

beetje tegenstrijdig vind je niet???

Locked