ik zit bij DE
-
- God
- Maniaplanet login: mistertl
Re: ik zit bij DE
Oh jee, wat heb je ons dan voorgelogen bij #TzN? 

Dan ook vanaf mijn kant een mooi welkom.
maar...
waar zijn die pics van zusjes, moeders, vriendinnetjes, klasgenootjes, nichtjes, kassamutsen en brEEzAslEtjEs?
Als jij denkt dat het niet mooi genoeg is, jammer dan! wij oordelen wel of je moeder een milf is, en alle andere optie doable zijn.
Ik dacht trouwens dat het aanleveren van foto's een harde eis was om lid te worden :-?
maar...
waar zijn die pics van zusjes, moeders, vriendinnetjes, klasgenootjes, nichtjes, kassamutsen en brEEzAslEtjEs?
Als jij denkt dat het niet mooi genoeg is, jammer dan! wij oordelen wel of je moeder een milf is, en alle andere optie doable zijn.
Ik dacht trouwens dat het aanleveren van foto's een harde eis was om lid te worden :-?

For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skyward (Leonardo da Vinci)

had ik destijds ook 3 pagina's toen ik joinde?
*edit: verrek had er maar 2
Die lui van tegenwoordig. DAt wil maar reacties.

blaat met mij mee
- Casbuur
- Slave
- Maniaplanet login: casbuur
[quote="Rub3n";p="14228"]had ik destijds ook 3 pagina's toen ik joinde?
Die lui van tegenwoordig. DAt wil maar reacties.[/quote]
Iedereen wilt reacties. Ik kreeg het gewoon toen ik zei dat ik hbo verpleegkunde aan het studeren ben. Dus zit er maar niet zo over in.

Iedereen wilt reacties. Ik kreeg het gewoon toen ik zei dat ik hbo verpleegkunde aan het studeren ben. Dus zit er maar niet zo over in.
Emoclew ot eht ED! Wilco
[quote="Ebulaar";p="14212"]hulde @ paranoy![/quote]
Thanx Ebu. kusje.
[quote="Paranoy";p="14208"]
maar...
[/quote]
Maar ik heb nog steeds geen pics gezien. :-? :-?
Met pics mag het van mij 4 pages worden =P~
Thanx Ebu. kusje.
[quote="Paranoy";p="14208"]
maar...
[/quote]
Maar ik heb nog steeds geen pics gezien. :-? :-?
Met pics mag het van mij 4 pages worden =P~

For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skyward (Leonardo da Vinci)

[quote="Casbuur";p="14233"][quote="Rub3n";p="14228"]had ik destijds ook 3 pagina's toen ik joinde?
Die lui van tegenwoordig. DAt wil maar reacties.[/quote]
Iedereen wilt reacties. Ik kreeg het gewoon toen ik zei dat ik hbo verpleegkunde aan het studeren ben. Dus zit er maar niet zo over in.[/quote]
mss hebbie daarom maar 2 pagina's...
Ik heb er geen... want ik!

Iedereen wilt reacties. Ik kreeg het gewoon toen ik zei dat ik hbo verpleegkunde aan het studeren ben. Dus zit er maar niet zo over in.[/quote]
mss hebbie daarom maar 2 pagina's...

Ik heb er geen... want ik!