Server back online

• Taso revived the server =D>

Is nu rounds met Nadeo rommel, heb paar banen bijgezet. Bayliss je bent ook admin, zou banen moeten kunnen toevoegen/verwijderen (/list, /xlist).

Willen we rounds houden, of time attack?

• Quote from Paljas

Taso revived the server =D>

Is nu rounds met Nadeo rommel, heb paar banen bijgezet. Bayliss je bent ook admin, zou banen moeten kunnen toevoegen/verwijderen (/list, /xlist).

Willen we rounds houden, of time attack?

/xlist werkt niet bij mij /add ook niet. vooebeeld /xlist 84385 dan krijg ik deze melding MX down verkeerde link naar https://tm.mania-exchange.com/tracks/84385/opens-hunting ?

liever Rounds =D> met 76 punten staat nu op 96.

Ik zie geen admin panel en geen menu knop ? Tijdens mijn inlog zie ik geen melding dat ik admin ben. met Menu knop kan je kiezen welke track niet gereden etc etc.

• /xlist werkt niet met IDs, maar met (deel van) namen, probeer maar eens: /xlist hunting, dan vind je hem wel. Zie ook /xlist help voor meer uitleg.

/add 84385 zou moeten werken, maar dan krijg ik ook '/add is not currently enabled on this server'. Moet naar gekeken worden. Maar als je bovenstaande probeert met xlist, en op 'add' knop drukt naast de baan dan moet het lukken, zo heb ik ook de tir.* banen erin gekregen.

Weet zo snel even niet waar puntenlimiet wordt ingesteld, Taas enig idee?

• Matchsettings. Ik zal zo ff een save doen van de huidige tracklist, daarna die instelling ff aanpassen.

Edit: helaas, spul lijkt op 99 te blijven staan. Ik zal daar binnenkort eens dieper in moeten duiken.

Maps staan er iig op.

• Puntenlimiet gevonden. Jemig. Ergens in een bestandje stond een verwijzing naar de spelmodus en de toekenning van de punten volgens de motogp ranking. Daarvan stond de limiet weer op 99.
    Bij deze dus aangepast naar 76.

• Quote from TaSo

Puntenlimiet gevonden. Jemig. Ergens in een bestandje stond een verwijzing naar de spelmodus en de toekenning van de punten volgens de motogp ranking. Daarvan stond de limiet weer op 99.
    Bij deze dus aangepast naar 76.

Toppie =D>

• Mmm er gaat iets niet goed met de server, ik rij sticky tarmac, en de track naam is,
    The launc 3.

?? Zodoende is de tijd registratie ook niet correct.

Wat mij ook opvalt is dat /gps ook niet werkt soms, als je geen tijd op een baan hebt, doet hij de tijd van de laaste rec.

• Quote from TaSo

Kan zijn dat het komt doordat ik de Uaseco plugin opnieuw moest opstarten. Was het bin de volgende map wel weer in orde?

O dat wist ik niet.

Ja dat was weer in orde.

• krijg een zwart scherm te zien met code..... lijkt mij tijd registratie van gps.

edit : wat er gebeurt als je geen rec hebt, en je rijdt er een, doet de gps de laaste tijd van local, log je uit, en weer in, dan krijg je de gps van je eigen rec.

• fout zit idd in het script. Verwacht niet dat het opgelost wordt voor de release van MP4 over een paar weken. Dus maar ff TA van gemaakt. Is workaround. Mocht het voorkomen: even nextmap doen (of voten) en het probleem is opgelost.