Mediaplayer

• Nou heb ik zomaar het idee dat er wel wat leden zijn met zo'n ding. Ook voor mij is het tijd voor een nieuwe gadget. Ik wil alle bestanden gewoon kunnen spelen in HD zonder gedoe en ook dolby etc. Budget rond de 150. Moet gebruiksvriendelijk zijn want zoals sommigen weten, ben ik een digibeet. Liefst al met ingebouwde schijf want wil er zo min mogelijk aan hoeven te puzzelen, maar heb zelf een HD liggen dus is optioneel. Doel: aansluiten, laptop films downen en dan knoppie op afstandsbediening drukken en kijken maar..

Iemand een aanrader?

• Ik heb zelf de popcorn hour A-210 en ben er erg tevreden mee. Eerst zijn voorloper gehad de A-110. Zijn erg goede spelers voor een iets hogere prijs. Kan je zo zelf een harde schijf in stoppen. Zelfs een digibeet als jou en anders sluit je een usb hdd aan.

• Hey, 2de hands "eminent 7071" zijn er genoeg te vinden.
    Speelt geen blu-ray af, maar wel hd.
    Heb zo'n ding, werkt prima, maar voor blu-ray gebruik ik mijn pc.

knuffels, Razer...

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• ik heb een asus O-Play,
    speelt moeiteloos HD en ook iso's af
    kan geen harde schijf in, maar wel via netwerk afspelen (werkt niet met win7)
    harde schijf via USB of USB stick werkt prima

• Quote from Ebulaar

Thnx for de replieeeieys

(edit) Zo veel waarde hecht ik aan je post, had er niet eens op geklikt ;) maar leuk hoor Pallie!!

Dat heb jij wel gedaan. Ik kan je verder niet helpen, ik heb een Asrock ION 330 HT (http://www.asrock.com/nettop/overview.asp?Model=ION%20330HT). Daar zit een harddisk in, kan evt. een willekeurige 2e in plaatsen. Daar heb ik XBMC Live (http://wiki.xbmc.org/?title=XBMC_Live) op draaien, plus Torrent en nieuwsgroep client, FTP server, Windows shares (Samba) en nog een paar dingen. Om alles zo te krijgen als ik wil ben ik daar wel een dagje of twee mee bezig geweest, dus koop jij maar gewoon zo'n kant en klaar product.

• Offf Pallie, ik gun jou je I?C?/cntrlshift geil momentje en bied je een pilsie aan om t te komen fixen ;) thnx hoor popje!

next week ff keuze maken

• Als het daar bij bleef zou ik zelfs nog overwegen, maar net als de gemiddelde buurman; die staat de volgende dag weer op de stoep van oh maar Paljas ik zit nog met het volgende en het volgende en for { i = 0; i < infinity; i++ } { annoy_the_fuck_out_of( paljas); }.