2 kleuters gebanned

• 2 zweedse kleuters gebanned.
    1 deed aantal keer voten, waarschuwing gegeven dat 1x genoeg was, begonnen te zeuren, kick als tweede waarschuwing, nogmaals doorgaan. Vond het toen genoeg, dus ban voor 1ste kleuter. 2de kleuter begon over die ban te zeuren, en vroeg toen op deze 'fucking server' om een ban ('idc ban me please'). Prima, on request.

Eerste zal ik komende week wel weer unbannen ergens (login tim.p.93), tweede mag wat mij betreft langer blijven staan.

• Can't we disable voting? I've seen the button greyed out on other servers.

This way we can prevent such childish arguments. Although it probably did TaSo his first orgasm since he went on his TM break.

• Voten voor next track vind ik persoonlijk wel handig als je alleen, of met weinig, in de server zit en je bent het er allemaal over eens dat de betreffende track wel lang genoeg geduurt heeft...

• Quote from "bopak";p="21377"

Voten voor next track vind ik persoonlijk wel handig als je alleen, of met weinig, in de server zit en je bent het er allemaal over eens dat de betreffende track wel lang genoeg geduurt heeft...

daar hebben we dat dingetje voor die lijkt op een playbutton...

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• Quote from "Razer";p="21380"

daar hebben we dat dingetje voor die lijkt op een playbutton...

Ja kan, en wat als je toevallig geen admin bent?

• Quote from "Thunderfoot";p="21381"

Ja kan, en wat als je toevallig geen admin bent?

admin worden, cheap bastard

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• door geld maandelijks over te maken aan funny
    helaas is dat niet een mogelijkheid voor iedereen
    laat die vote functie maar lekker openstaan

• Ik vote om die 2 kleutertjes te martelen met de Kabouter Plop dans, elke minuut van de dag, zeven dagen per week, zolang ze nog leven!

• Quote from "TaSo";p="21359"

2 zweedse kleuters gebanned.
    1 deed aantal keer voten, waarschuwing gegeven dat 1x genoeg was, begonnen te zeuren, kick als tweede waarschuwing, nogmaals doorgaan. Vond het toen genoeg, dus ban voor 1ste kleuter. 2de kleuter begon over die ban te zeuren, en vroeg toen op deze 'fucking server' om een ban ('idc ban me please'). Prima, on request.

Eerste zal ik komende week wel weer unbannen ergens (login tim.p.93), tweede mag wat mij betreft langer blijven staan.

Ik vind dit POWERABUSE

• Quote from "Casbuur";p="21387"

Ik vote om die 2 kleutertjes te martelen met de Kabouter Plop dans, elke minuut van de dag, zeven dagen per week, zolang ze nog leven!

Sadisme >:) ?