• Quote from "TaSo";p="21218"

Wanneer zet jij weer es DE voor je naam dan?
    Je bijdrage is al succesvol ontvangen :P

Bijdrage?

• Go windows cheap ******

• Quote from "Noobinc";p="21220"

Go windows cheap ******

mun vrouw draait windows zeven, zoek alleen nog een goeie validatie toel.... voor de rest ben ik gewoon lekker antiwindows aan het wezen....

• Quote from "Daedalus";p="21222"

mun vrouw draait windows zeven, zoek alleen nog een goeie validatie toel.... voor de rest ben ik gewoon lekker antiwindows aan het wezen....

Ach, zo hou je ook nog eens wat vrije tijd over toch? Al dat gamen..............

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• Quote from "Daedalus";p="21222"

dat kan toch niet zo moeilijk zijn ... de piraten baai heeft vast wel wat!

• Quote from "Tjalling";p="21228"

was die niet opgedoekt????

nee hoor

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• [youtube]

[/youtube]

• omdat het dan toch weer jeukt geprobeert om een vent vervanger te vinden voor linux, dacht de oplossing gevonden te hebben met mangler, alleen moeten we dan toch eindelijk over stappen op versie 3.x van vent....

aangezien de main developer bij mangler onder aan in deze link http://www.mangler.org/forums/…ntrilo-2-x-compatibility/ toch duidelijk te kennen geeft 2.3 niet in zijn straatje zit... baggerrrrrrrr

en vent onder wine is niet alles ivm wat compatibility problemen met de alsa driver :)

volg je het nog???

• wtf is linux?

• Quote from "Thunderfoot";p="21240"

hahaha