• Beste lezer,

Door middel van deze post zou ik mij graag aan willen melden bij DE-Gaming. Nu zal jij als lezer zijnde natuurlijk jezelf gaan afvragen waarom wil deze kerel dan joinen? Goed ik zal op deze vraag misschien nog terug komen later in deze post. Ik wil namelijk graag beginnen met mezelf voor te stellen!

• Damn wat een verhaal!!!
    "Je Skill = Ondermaats".. Betekent dat ik dus zwaar kut rij..
    THX

Waar zijn de chicks??

Grtz

Als blikken konden doden, hadden ze er geen doperwten in gedaan..
    [hr]
    AQN0ZwxkZwVl.png

• damn, dat was een leuke introductie!
    Krijg er bijna een harde plasser van...

Maar, ik heb je eigenlijk nog nooit gezien op good old speed.
    "Geen eisen in de zin van activiteit" vind ik ook een rare uitspraak, wat wil je nou?
    Lid worden of inactief zijn?

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• Quote from "Razer";p="21192"

Razer, volgens mij loop je weer zoals gewoonlijk onzin uit te kramen. Wie krijgt er nou een harde plasser van een IT opleiding?

Nou N00binc. Ik heb al vele keren met je samen geraced. Je zou een prima toevoeging zijn voor DE. Van mij mag je gewoon inkomen. Dag dag voor het rood wit blauw, en hallo zwart groen.

• Quote from "Razer";p="21192"

damn, dat was een leuke introductie!

Maar, ik heb je eigenlijk nog nooit gezien op good old speed.
    "Geen eisen in de zin van activiteit" vind ik ook een rare uitspraak, wat wil je nou?
    Lid worden of inactief zijn?

Heerlijk ik zal het speciaal even voor jou toelichten!

Het klopt inderdaad dat ik ongeveer een jaar niet actief in beeld ben geweest. Echter is de situatie op dit moment zo dat ik ten eerste niet in het buitenland zit en een internetconnectie tot mijn beschikking heb. Dit zijn toch wel redelijk belangrijke factoren om

• Ik zie dat jij mijn posts nog w

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• van mij ook welkom noobinc, dit weekend nog met je gespeeld geloof ik.....
    ik zou zeggen ff headsetje aanschaffen
    ventrilo 2.3 installeren
    en connecten met de-gaming.com
    tutorials staan wel op inet ergens
    tot horens!!

• He zeikstraal, leef jij ok nog? Tis er tenminste eentje die een beetje slap komt lullen op comms mauwerd! Kunnen beter aan jou vragen of je ons de ogen nog kunt strelen met iets moois uit eigen keuken.

• Zo, als aanmeldbonus verwachten we nog van jou diverse plaatjes:

- Lekkere zussen
    - Lekkere vriendin
    - Voor ebu: lekkere moeder
    - Voor taso: iets van het mannelijk geslacht
    - Random pics van random chicks

Graag zo snel mogelijk inleveren.

PS: Naar jouw simpele wensen Daed?

• ja ik leef ook nog,

comms gaat nie werken, zit tegen woordig op een linux doos en vent werkt daar niet onder, vent vervangend proggie nog niet uitgevonden dacht ik (schijt ) en gamen doe ik al tijden niet meer :)

soms vergeet ik gewoon dat ik nog member ben van dE gaming, maar dan zie ik jullie weer in mijn favo's staan en hop ik eens voorbij!!

ik ben een niet spelend lid zeg maar, net als de meeste piemels van de wat oudere leden, eddy, brainzzz, xterminate, metal, Paljas

maar goed, noobinc, ik hoop dat je toch wat beter erectie materiaal kan vinden voor bovengenoemde leden....

• Quote from "Daedalus";p="21214"

ik ben een niet spelend lid zeg maar, net als de meeste piemels van de wat oudere leden, eddy, brainzzz, xterminate, metal, Paljas

Even kijken...

Eddie speelt nog elke dag;
    XTerminate ook, al is het voor spek en bonen;
    Metal ook, als hij geen vulkaanas uit F16 aan het peuteren is;
    Ik ook nog altijd, lamlul;
    Alleen Brainzzz is eindelijk gezwicht onder de druk van het zware leven.

Dit had je geweten als je niet de TaSo aan het uithangen was met je Linux, zielepoot.

PS: uit de film Napoleon Dynamite, een must-see voor de liefhebber van slappe humor.

0h j4, n00b, 9r449 d4n w3l UX-compatible pr0n v00r 933k d43d41u5.