Match ban

• Vergissen is menselijk, maar wij vinden de KiKa regel een gepast antwoord op zulke uitspraken, Jorn. Het is verder ook een kleinigheid om uit te voeren, en je helpt er mensen mee. Zie het maar als een bijdrage aan de kerstgedachte.

• paljas

ik wou ook ff zeggen dat ik vorig jaar meegedaan heb met het kika toernooi van grc. ik snap natuurlijk ook wel dat ik niet mag spotten met dat woord. dus ik heb al is wat bijgedragen aan kika, en vergeet niet ik ben pas 14 :o3

• [quote="jorn";p="20136"]paljas

ik wou ook ff zeggen dat ik vorig jaar meegedaan heb met het kika toernooi van grc. ik snap natuurlijk ook wel dat ik niet mag spotten met dat woord. dus ik heb al is wat bijgedragen aan kika, en vergeet niet ik ben pas 14

• De prijs voor een unban is zojuist omhoog gegaan

Je frustratie kan me aan me reet roesten

jochies als jij kunnen we missen als kiespijn

mvgr
    DE Mangement !

• Lezen is wel erg moeilijk h

• Kijk, het is algemeen bekend dat iedereen mijn posts overslaat omdat er meestal niks nuttigs instaat. Maar in deze bijvoorbeeld staat een boel informatie in waar nu vooral jij eens naar moet kijken. (Voor de duidelijkheid staat die hieronder nog een keer.) Je een beetje frustreren werkt alleen maar averechts. Ik zou het stukje nog een keer doorlezen als ik jou was, en dan nog een keer goed gaan nadenken. Als je niet meer wilt doneren, zit er niks anders op om je gewoon niet meer mee te laten doen.

Dus het is als volgt:
    Doneren of Oprotten!

De keuze is aan jou!

[quote="Casbuur";p="20138"]Jorn,

Wat ik dan niet snap. Je zegt dat je vorig jaar al voor KiKa heb geraced. Je weet hoe erg de ziekte is. En je probeert nu te zeggen dat je een unban krijgt alleen daarvoor? Je hebt deze keer de overtreding gemaakt, dus je moet er deze keer voor boeten. En je leeftijd maakt niks uit. En wat je ervoor hebt gezegd en gedaan ook niet. Bij de belastingdienst (die hufters) zeggen ze ook: In het verleden behaalde resultaat telt niet mee in de toekomst. Die regel geld hier ook. Andere hebben het geprobeerd op die manier, maar die zijn ook mislukt. Dus je hoeft niet te verwachten dat het bij jou wel lukt. Dus gewoon naar KiKa, daar een eenmalige donatie van

• ik heb de 10 euro gedoneerd. dat was wel me zakgeld van 4 weke ja!! :(

wat is een ss? het was op giro 8118 dat weet ik wel :S
    en hoezo kan je me missen als kiespijn? :o3

• ss = een screenshot (oftewel een printscreen)

ff openen in photosoep of paint (wat gegevens van je verduisteren... we hoeven echt niet je echte naam te weten ofzo)
    en hier posten

• Quote from "brainzzz";p="20164"

ss = een screenshot (oftewel een printscreen)

ff openen in photosoep of paint (wat gegevens van je verduisteren... we hoeven echt niet je echte naam te weten ofzo)
    en hier posten

oef.. ik weet nie meer of ik hem heb maar ik heb serieus betaalt echt waar... pff..
    ik zoek wel ff