Lekker zeiken!!!

• Ebulaar

ik vind je lief.....

maar is dit nu echt nodig??? ik heb al genoeg aan het gezeik van mijn vrouw, laat staan dat ik nog een net uitgepuberde clanmember mij gaat vragen, wie is die daedalus toch.... Je ziet hem nooit, je hoort hem nooit, en toch heeft ie een grote bek...

• Ik wil graag zeuren over mensen die zeuren dat je ergens kan zeuren. Als je zeurt over het bestaan een zeurtopic, en gebruikt het zeurtopic om daarover te zeuren, wil je dan wel of geen zeurtopic, waar moet je anders zeuren over het zeurtopic? Echter, ter verdediging van de zeurende over de zeurenden, als er in eerste instantie geen zeurtopic zou zijn, zou je er ook niet over hoeven zeuren. Maar als je het dan ergens niet over eens zou zijn zou je ergens anders gaan zitten zeuren, en wordt dat een zeurtopic en dan komt dat door jou. Dus door het aanmaken van een zeurtopic door een ander, wordt jij mogelijk gevrijwaard van schuld voor het onstaan van een zeurtopic, zodat je niet over jezelf hoeft te zeuren... ZEIKERD!

• zo dat waren de "grappige" onder ons zoals voorspeld..

dus om dan maar WEL als eerste te beginnen: HE KUTMONGOLS!!! wees es niet zo voorspelbaar!!! SIMPLISTEN!!! <):)

kussie

• Quote from "Ebulaar";p="20017"

zo dat waren de "grappige" onder ons zoals voorspeld..

dus om dan maar WEL als eerste te beginnen: HE KUTMONGOLS!!! wees es niet zo voorspelbaar!!! SIMPLISTEN!!! <):)

kussie

ik denk niet dat het k-woord gebruikt mag worden...

• Kom op knuppels, hier is jullie kans.
    Of durven jullie het niet tegen de machtige Razer op te nemen?
    mwhahahaha.

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• kijk ik vind razer kansloos, ff lekker hem afzeiken!

EN ik vind het irritant dat hij altijd die aandacht wil...die is van MIJ!!!

dusss....he lekker zeg dit zo ff!! <):)

• Tsjonge jonge, het wil maar niet op gang komen hier.

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• Quote from "Razer";p="20021"

Kom op knuppels, hier is jullie kans.
    Of durven jullie het niet tegen de machtige Razer op te nemen?
    mwhahahaha.

Been there, Done that... want some more then???

• @ audio: kijk zo hoort het!!

laat je gaan mensen, geef er aan toe!! doe het!! laat je gaan!!

ik heb een hekel aan die mongolen in bedrijfsbusjes die kansloos links rijden omdat hun toettoet 140km/h kan...FUCK OFF en sterf!!!

• Quote from "Ebulaar";p="20023"

kijk ik vind razer kansloos, ff lekker hem afzeiken!

EN ik vind het irritant dat hij altijd die aandacht wil...die is van MIJ!!!

dusss....he lekker zeg dit zo ff!! <):)

Over voorspelbaar gedrag gesproken, zeikstraal. Middelbareschoolstruckje, als iets je niet zint, zeggen dat het voorspelbaar is. Minstens zo infantiel als de uitspraak 'duuuuhuuuh'.

Komma komma komma kommaaaaarrrr! :o3

• Quote from "Wikipedia";p="20029"

Been there, Done that... want some more then???

Kom maar op!
    In tegenstelling tot jou kan ik wel een paar harde woorden incasseren. hehehe

• Quote from "Ebulaar";p="20032"

@ audio: kijk zo hoort het!!

laat je gaan mensen, geef er aan toe!! doe het!! laat je gaan!!

ik heb een hekel aan die mongolen in bedrijfsbusjes die kansloos links rijden omdat hun toettoet 140km/h kan...FUCK OFF en sterf!!!

neem er ook eentje, dan erger je je er niet meer aan zeikslet.

• Wiky is gewoon een grote zeikwijf. Telkens zeggen DE zit in mijn hart, maar toch bij BAM blijven. En wel 120 van de 168 uur per week bij de DE'ers zitten!