Rodge wants to join DE

• Hello my name is Rutger and i'm from Holland!
    I myself am a bit wacky and i saw this clan and i thought, perfect!

I'm 20 years old and a Trackmania fanatic since 2006 i think.
    I would like to do some clan stuff cause it's a lot more homy than just playing by yourself :/

Well reply to this post or send me a pm if you want, i can always come on ventrilo offcourse.
    Looking forward hearing from you guys!

-Rodge

• ik mijn staat van doen op dit moment zeg ik toch soort van dat we uit moeten kijken omdat ik het vage vermoeden krijg dat het een natnek is...

maar ja... je weet maar nooit...

misschien als we nu op piccas vragen van babes dattie op de proppen komt met geile mannetjes in strakke latex pakkiezs....

(ik heb het niet zo op de naam rutger.... doet me teveel denken aan de powned omroep (ok ik ben wel fan van de dumpertzite) en daar ben ik dat coch wat minder gecharmeerd van...)

eigenlijk heb ik ook verder geen mening! (married life is a bitch!)

kussie :)

owjah.. en de geile plaatjes vragen zijn deze keer van casbuur toch? die schijnt volgens mij toch ook wel wat in zijn mars te hebben!

• Quote from "Rodge";p="17234"

Hehe lekker hoor.
    Veel geile plaatjes moet je nie bij mij zijn, maar ik ben geen natnek hoor ;)

Damn dit wordt dus ook niks.... jammer maar weer, nice try.... Next !!

:)

• Quote from "Rodge";p="17211"

i can always come on ventrilo offcourse.
    Looking forward hearing from you guys!

-Rodge

Hmmm, reason to dont use vent. :-?

• Ik ben dagelijks op good old speed, maar heb nog nooit van hem gehoord.
    meer info?

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• [quote="Daedalus";p="17365"]na een week heeft ie niet meer gereageerd... is dit wel een serieuze kandidaat?[/quot]

Niet dus...................... ;D