Tornado9 wants to join DE (NSFW!!!!)

• Name: Frans Penders
    From: The Netherlands - Maastricht

Racename: ShoopDaWhoop
    Rank: Currently 37.861
    Medals: 176
    Medalrank: 87.935
    Former clans: TR - CR - CDR

Games: To long list.... let me say just a few:

Zelda 1-2-3, Mario (allemaal), Carnivores 1-2-3-iceage, Deer hunt, Pristontale (12 Private servers), World of Warcraft (7 Private servers), runescape, Ballance, Deep forrest, Prehistoric, Trackmania nations-nationsforever, Line age 1-2, Maplestory (5 Private servers), Frogg,

• OMFG!

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• Quote from "Casbuur";p="16623"

I'm going to say DENIED!

My opinion is in the DE ONLY part.

I totally agree with you and i'm pretty sure I'm going to say that too.

• als ie zo irri was op comms, wrom is dit dan niet gelocked? brainz/funny willen jullie die kerel een kans geven? Heb niet het idee dat ie gewaardeerd wordt door de meeste leden....

I dont care in dit geval...

• Quote from "Duzzel";p="16639"

Heb hem gister gesproken op comms.
    Denk dat ie er wel tussen past. Kon wel met hem lachen...

ik was daar ook bij, en hij was best wel luidruchtig, maar tis igg geen kind meer...
    geef hem een kans zouk zeggen...

• Oke, van mijn part dan ook wel misschien maar hij krijgt wel een dubbele dosis procedures vind ik....

• Quote from "Razer";p="16618"

OMFG!

hehe :)

Quote from "Ukkepuk";p="16620"

Nooooooooooooo *going to be depri*

Was je toch al :P

Quote from "brainzzz";p="16621"

hehehe
    ik ga bijna ja zeggen, gewoon omdat het kan

Thx B-)

Quote from "metal";p="16622"

Another soul with limitted social live..... :-? besides boxed 01000110

01000110 = 70 in binair :-B

Quote from "Casbuur";p="16623"

I'm going to say DENIED!

My opinion is in the DE ONLY part.

Had ik al verwacht 8-}

Quote from "Duzzel";p="16628"

From where or what I know this name?

Ik was die Tornado die in januari op vent zat B-)

Quote from "Thunderfoot";p="16630"

I totally agree with you and i'm pretty sure I'm going to say that too.

:-@

Quote from "Ebulaar";p="16632"

als ie zo irri was op comms, wrom is dit dan niet gelocked? brainz/funny willen jullie die kerel een kans geven? Heb niet het idee dat ie gewaardeerd wordt door de meeste leden....

I dont care in dit geval...

Thx B-)

Quote from "Tha_T";p="16634"

We already have someone from Maastricht in clan. bb and thx 4 the effort

;)

Hmmmm..... 1 kan er toch nog bij? \:D/

Quote from "Duzzel";p="16639"

Heb hem gister gesproken op comms.
    Denk dat ie er wel tussen past. Kon wel met hem lachen...

Ghahaha Nog plezier gehad met die meiden? :>

Quote from "Wikipedia";p="16641"

ik was daar ook bij, en hij was best wel luidruchtig, maar tis igg geen kind meer...
    geef hem een kans zouk zeggen...

Thx B-)

Quote from "Thunderfoot";p="16644"

Oke, van mijn part dan ook wel misschien maar hij krijgt wel een dubbele dosis procedures vind ik....

Dubbelle??? :-SS

• Quote from "Thunderfoot";p="16644"

Oke, van mijn part dan ook wel misschien maar hij krijgt wel een dubbele dosis procedures vind ik....

Nou en of, Thunder, slaat de spijker op zijn kop!

Want luister eens: Zelda 1-2-3, World of Warcraft (7 Private servers), Maplestory (5 Private servers)... dat grenst aan het criminele.

Prehistorik (http://www.abandonwaredos.com/abandonware-game.php?gid=NTQ5) maakt weer een hoop goed, maar eh... jij bent 18 he. Prehistorik was 1991, toen was jij, ehm, 0 of 1...

Maar nu even over die procedure. Daar vroeg je me zojuist over op Ventrilo, en toen ben ik erachter gekomen dat je een zus hebt van 19 jaar. Om een lang verhaal kort te maken, de mate van acceptatie bij DE is volledig afhankelijk van de kwaliteit van het aangeleverde beeldmateriaal. Dus... op zoek naar die vakantiekiekjes!

• Quote from "Paljas";p="16655"

[quote="Thunderfoot";p="16644"]Oke, van mijn part dan ook wel misschien maar hij krijgt wel een dubbele dosis procedures vind ik....

Nou en of, Thunder, slaat de spijker op zijn kop!

Want luister eens: Zelda 1-2-3, World of Warcraft (7 Private servers), Maplestory (5 Private servers)... dat grenst aan het criminele.

Prehistorik (http://www.abandonwaredos.com/abandonware-game.php?gid=NTQ5)

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• Quote from "Paljas";p="16655"

Maar nu even over die procedure. Daar vroeg je me zojuist over op Ventrilo, en toen ben ik erachter gekomen dat je een zus hebt van 19 jaar. Om een lang verhaal kort te maken, de mate van acceptatie bij DE is volledig afhankelijk van de kwaliteit van het aangeleverde beeldmateriaal. Dus... op zoek naar die vakantiekiekjes!

hmm

heb ook zusje van 16 :D

dis mun zusje :D

Dis mun zus van 19

De Rechter

Kon jammer genoeg geen fap fotos voor jullie vinden ;)

• Tornado, je doet idd erg je best om in DE te komen (waarom eigenlijk?)
    maar je doet het wel op de juiste manier!