brian want to join DE

• Nice one funny.

Hey brian,

Did you read this page first? Because we want to know more about you. Do you have a fappable girlfriend, sister, or for Brainzzz a mother or aunt. Where do you live? What is your favorite sex movie? What do you do? Are there some sites that have your preference? (These questions will be asked again! But than nicer (or copypaste). So answer right now, or feal the pain of Ebulaar, Paljas, Daedalus and last but not least: Brainzzz.)

To be short. Put your photo's on the forum and come on ventrilo, so we can talk better. If you don't know how to, look here!

• na de laatste post van paljas wil ik graag het stokje overgeven aan hem...hij heeft mij overtreft met alles!! respect hier maar denk dat die brian de moeite niet is ...dus spaar je krachten..

• Nederlands/Dutch:
    Nou heel kort dan, ik heb nog meer te doen: kijk Brian, je lijkt me een geschikte gozer, en dat is allemaal heel aardig, maar daar hebben de mannen hier niets aan. Die willen dansende memmen, schuddende billen, stoute blikken en pruillipjes. Maar bij gebrek aan effectieve versiertucs, enige vorm van charme, klasse of stijl, en de onderdrukking van werkende feromonen (wat daar nog van over is in het ouwe lijf) door weken oud zweet, is het directe aangezicht van het vrouwelijk bloot, en de aanraking daarvan al helemaal uitgesloten tot in de lengte der dagen, gezien de moderne vrouw niet meer te paaien is door deze met een knuppel neer te hameren en deze naar je grot te sleuren. Dat dwingt de zielen hartstochtelijk te zoeken naar visuele voorstellingen adh van natuurliefhebbersites als xnxx.com, het overhalen van vrouwelijke leden tot webcummen, en het opnemen van het verstrekken van informatie over alle vrouwelijke connecties van nieuwe leden tijdens het recruitment proces. Dus, ophoesten die foto's van vriendinnen, (meerderjarige) zussen, moeder(s), en ander materiaal wat de gemiddelde DE-er weer voldoende tevreden stelt om zich de komende tijd op sociaal aanvaardbare en legale wijze te gedragen tegenover de medemens.

Engels/English:
    Ok I keep it short, I've got a lot to do: look Brian, you seem to be a nice guy, and that's all very nice and stuff. but there is nothing for the men of us left. They want dansing boobies, shaking butts, mean looks, etc.. But we have lack on effective flirts, any kind of charms, style or class, and the suppression of the (still) working feromones (what is left of it in that old bodies) by wekes old sweat, is the direct view of the female nudity, and the touch of it all deserved till the end of days, seemingly the modern wife isn't able to hit her with a bat, hammer her down and take her to your cave. That forces the minds hard to ride to seek for visual performances of naturelovers like xnxx.com, the recruiting of female members to play with the webcams, and the recording of providing information of all female connections of new members during the recruitment process. So, search for photo's of girlfriends, (grown-up) sisters, mother(s), and other material what keeps the avarage DE-er enough satisfied to behave the upcoming weeks/years and social aproveable and a legal way in front to the people.

Translation by Thunderfoot,
    Dutch text by Paljas,
    Greetz,
    Thunderfoot

• who's brian?

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.

• Whahahaha

Vroeger wilde ik avontuur en spanning. Het avontuur is vervlogen maar de spanning is gebleven en daar slik ik nu pillen voor.