Hyper212 wants to join DE

• hallo ik ben hyper212 ik ben 20 jaar en woon in waddinxveen(zuid-holland bij klein marro.. ik bedoel gouda)
    ik doe de opleiding ICT beheerder aan het ROC midden holland
    ik heb hiervoor koks opleiding gedaan zelfstandig werkende kok daar heb ik ook diploma van maar ik vind het maar niks van 11 tot 11 werken
    ik zie jullie wel eens in de good old speed server lekker kletsen over niks en dat vind ik wel leuk om mee te kletsen over niks :o
    ik ben zelf nog single
    me vrienden noemen me altijd een lekker droogkloot
    muziek darkcore hardcore hardstyle brennan heart angerfist etc etc
    ik heb thuis ook nog een PS3 staan een wii die stof staat te vangen en een mooie HD beeldscherm
    spellen die ik speelde ik speelde vroeger ook WoW maar met dek omst van WOTLK ben ik gestopt vanwege het feit dat pve gewoon te makkelijk werd
    ik speel ook nog steeds doom3 crysis CSS Medieval 2 total war en natuurlijk TMNU
    mij zul je zeker vaak op vent zien aleen jammer dat me mic naar de klote is
    ik speel ong 2-4 uur TMU om naar rank 10000 of lager te komen ben nu 35XXX
    ik rij zelf nu in een lamborghini countach in de DE kleuren zwart met groen
    TL'DR enzo 3:-O

groetjes Hyper212

P.S fingers crossed

English
    hello my ingame name is hyper 212 i am 20 years old and living in waddinxveen The netherlands
    i am doing education in IT on the ROC midden nederland
    i did a chef education i quited that because the times and the people working whas just a mess
    i see you guys alot in the good old speed server talking about nothing and i like to talk about nothing to
    i am still single
    my friends call me a droogkloot no idea what that is in english tbh
    music darkcore hardcore hardstyle brennan heart angerfist etc etc
    at home i have a PS3 and a wii who is catching dust at the moment and a nice HD screen
    i played WoW ALOT but i quited in WOTLK because its just to damm easy
    i play doom3 crysis CDD medieval total war 2 and obviuos TMNU
    you will see me soon on vent to bad my mic just broke no sound
    i play like 2-4 hours of TMNU to get to rank 10000 or lower i am currently 35XXX
    i am driving a lamborghini countach in the de colors black + green
    TL'DR blablabla well thats about it :(|)

greets hyper 212

P.S fingers crossed

• Damn ben net een week vrij uit het gekkenhuis ....bedankt voor het laten zien van die foto ....gvd kan me koffers weer pakken prettige vakantie en tot over een half jaar

I dont swear - I dont smoke - and i dont drink.....Goddamnit i let my cigarette fall into my beer

• [quote="Angerfist";p="15441"]Damn ben net een week vrij uit het gekkenhuis ....bedankt voor het laten zien van die foto ....gvd kan me koffers weer pakken

• [quote="Angerfist";p="15441"]Damn ben net een week vrij uit het gekkenhuis ....bedankt voor het laten zien van die foto ....gvd kan me koffers weer pakken

• Gister mocht Metal ook al een in-game waarschuwinkje sturen omdat ie in caps ongegeneerd een stel duitsers begon uit te foeteren ;). Isite al eens op cumms verschenen?