Thunderfoot wants to join DE

• Hoi ik ben Thunderfoot en ik zou graag DE willen joinen. ik heb al wel sommige van jullie gesproken op de ventrilo server.
    wat personal info:
    hoi ik ben Bram "Thunderfoot" Hermans, 18 jaar, woon nog bij mn ouders en woon in tilburg. ik volg de opleiding Mechatronica BOL4 leerjaar 2. ik kom aan mijn bijnaam om dat ik van thunderdome houd en ik hen nogal grote voeten (maat 48/49) dus werd ik bigfoot genoemd en een combinatie van thunderdome en bigfoot is Thunderfoot. verder heb ik 1 broertje van 15 en een zusje van 12 (en nee ik geef geen foto's.. alle foto's kun je vinden op hyves). ik heb wel een hobby, o.a. poolen en gamen. available MPgames: battlefield 1942 + RTR + SWOWWII, Trackmania United (forever), Half life 2 Deathmatch, Battlefield 2142, company of heroes. ik ben nog steeds single en ga pas op zoek nadat ik school heb afgemaakt. mijn muziek stijlen zijn o.a. Hardcore, Speedcore, Terror, Oldskool, Rock, Metal, Speed Power Metal, Hardrock, Lounge, Jungle Rave, Hardhouse, Breakcore, een beetje Country, en zelden wat Klassiek. ik ben zelf ook DJ en heb een aantal megamixes gemaakt (wel alleen van hardcore, speedcore en terror).

Dus mag ik Joinen, Members of DE?

Thunderfoot

• Jezus jij hebt grote voeten, toch bedankt maar ik hoef geen foto's van 12 jarige meisjes.
    Welkom

All we do is search and search for fulfillment that seems so illusive..

• Quote from "brainzzz";p="14321"

48/49?? zonder die voeten val je om ofzo??

nee denk t niet.. niet geprobeerd.. mn voeten begonnen eigenlijk pas echt te groeien toen ik rond de 15 was. toen was ik binnen een half jaar van maat 40 naar maat 46. ik heb nu dus al ongeveer 3 jaar rond de 47. soms varieert de maat omdat sommige merken groot of klein uitvallen. ik heb ook altijd de afgelopen 3 jaar de grootste voeten gehad van waar ik kwam dus bijv van de klas of bij een stage bedrijf. en mn slippers zijn gewoon "zeilboten".. :>

• Quote from "Tha_T";p="14324"

Heb je eigenlijk nog wel tijd voort andere dingen als ik die game-lijst zo zie? ;)

ja eigenlijk wel want ik heb niet al die spellen erop staan. de meeste kan ik niet meer instaleren zelfs omdat mn hdd te vol zit.

• Quote from "Duzzel";p="14325"

Van mijn part hoor je er ook bij.
    Heb je laatst 10.000 coppers zien storten op onze server...

Dat was inderdaad een mooie "geste"!!

• en ook van mijn kant een hartelijk welkom.

For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skyward (Leonardo da Vinci)