• Hoi,

Ik ben Horatio, 18 jaar uit Bovensmilde, Drenthe.
    Meeste van jullie zullen me vast wel kennen, ben al een aardig tijdje actief.
    Naast tmn heb ik ook nog andere hobby's waaronder computers en muziek, vooral reggea, techhouse en draai zelf hardstyle.
    Ben door Brainzzz gevraagd en na gister een wedstrijdje tegen Ebu verloren te hebben met als inzet het joinen van DE kom er ik erbij :P
    Ik ga het vast wel gezellig vinden hier :)

Groetjes,

Mark

• zo zo een man van zijn woord...voor mij betekent dat een goeie start en een ++ voor horatio.
    de vraagjes zulllen dit keer van daedalus komen heb ik het idee want die staat te popelen <):)

• ik ben meer van het copy en paste eigenlijk ebu...

Maar goed, om ff te beginnen, of een lekkere relaxte gaystyle manier, je zult er nu immers toch snel achter komen dat dit eigenljik gewoon een nichten kliek is als we samen zijn met elkaar. (sommige leden hebben een tijd geleden zelfs geopperd om de bosberg te kopen, in midden nederland een oud homo ontmoetingsplekkie)

wie is je vader, (oa voor brainz exterminate taso) wie is je moeder (voor ebu audio en that_T (op een oude fiets moet je het leren)

Voor mezelf is het een stuk interresanter om te weten hoe het staat met je zussen.. niet te jong niet te oud, zijn ze (ik ben gouw tevreden) een beetje lekker? Je kan eventueel voor plajas gewoon piccas posten en dan zeggen dat het je zus is

• :W Hor. Welkom man :). Ow, en 18? Ik dacht die is wijs en verstandig maar helaasch....

Verder volledig eens met Daedalus maar die username van me is toch niet zo moeilijk dacht ik ;) :P

Quote from "Xterminate";p="2425"

Ik doe alles voor een tientje

• oh... en duzzel.... ook wel intern duzlul genoemd door de diverse leden.... geen idee hoe ze aan die bijnaam komen is natuurlijk erg geinterreseerd in je kleine broertje :)

• Quote from "Daedalus";p="14206"

oh... en duzzel.... ook wel intern duzlul genoemd door de diverse leden.... geen idee hoe ze aan die bijnaam komen is natuurlijk erg geinterreseerd in je kleine broertje :)

GEWELDIG!

• Quote from "Daedalus";p="14206"

oh... en duzzel.... ook wel intern duzlul genoemd door de diverse leden.... geen idee hoe ze aan die bijnaam komen is natuurlijk erg geinterreseerd in je kleine broertje :)

Wat snap ik niet :S

• hey mark,
    wat mij betreft welkom natuurlijk
    en tjah, de wensen van de rest van DE zijn niet op mij van toepassing
    als je een milfje hebt altijd geinteresseerd, en zussies, nah, laat maar, veel te jong :P

• Welcome.
    Dat werd eens tijd.

waar blijven de pics? :-? =P~

For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skyward (Leonardo da Vinci)